bcomsecure ser

קטלוג שרותים ומוצרים: ( BcomSecure ( InfoSec

חברת BComSecure - אבטחת מידע, חקירות דלף ועבירות מחשב, מומחים לבתי משפט
מספקת שרותי הגנה, אבטחה וחקירות מידע

לקוחות SMB ולקוחות Enterprise /Corporate אנו מעניקים שרותי ייעוץ ברמה מקצועית גבוהה.
הפעילות העיקרית שלנו מתמקדת בסיוע ויצירת הגנה מפני איומים על מערכות המידע Cyber Defence, network  security ניהול אירועי דלף, גניבת מידע ופגיעה בנכסי הארגון.

מגוון השירותים המוצעים מסייעים לעסקים לייעל ולשפר את רמת אבטחת המידע בארגונם באמצעות מיקור פנים/ חוץ של ניהול מרכיבי אבטחת המידע בארגון.

שרותי האבטחה מוסברים ללקוח בשפה בה הוא מבין, מבלי להבהילו במושגים בלתי מוכרים ונבנים ע"פ דרישתו ובהמלצת המומחים שלנו בארגון, בכך אנו מסייעים לך לגבש החלטות ומאפשרים לך להנות מהידע והניסיון שצברנו. גם הניסיון וגם חווית הניהול המקצועי של תהליכי אבטחת מידע שצברנו מסייעים לנו להעניק לך בטחון והבנה של כל תהליך שתבחר לקיים בארגון שלך ולא משנה אם הוא נחשב בעיניך גדול או קטן. אנו מתאימים כל תהליך רכישה או דרישה לפי סטנדרטים ורגולציות שהארגון ירצה ליישמו בעתיד.

BcomSecure מחקרים וחקירות מחשב מספקת שרותי איסוף ואיתור מידע, ניתוח אירועי דלף מידע רגיש, ניתור פעילויות הונאה ופגיעה של עובדים במערכות החברה. חקירות עבירות מחשב וייעוץ משפטי, מחקרי מידע באינטרנט, מעקב מידע ברשתות ובדפים הנסתרים באינטרנט רשת Darknet. 
אנשינו בעלי ניסיון רב ובינלאומי של חקירות בתחום קניין רוחני וניסויוננו כשותפים בארגון בין 26 סוכניות מהעולם העוסקים באותו תחום יכול לסייע רבות.

ב BComSecure תהנו מיחס אישי ומקצועי, שירות אישי ואמין. תהנו מדיסקרטיות בכל יעוץ או פרויקט.
ל BComSecure יש רזומה עשיר, וניסיון רב בהגשת תיקים וראיות דיגיטליים לבתי משפט, מתן ייעוץ לעורכי דין, סיוע לכונסי נכסים בתפיסת מחשבים וציודי אחסון מידע, שימוש כמומחים עבור בתי משפט, הוצאת צווים חד צדדיים לתפיסת מחשבים, וכן כתיבת חוות דעת לבתי משפט תחת ההגדרה מומחה מחשבים.

אנו עושים שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ובמיטב האפליקציות לצורכי שיחזורי מידע.
אני מזמין אתכם לדפדף בדפי הקטלוג העסקי ולהשתמש בספח ההזמנה לפגישת ייעוץ והכרה.

בכבוד רב,
ניר פסי
מנכ"ל