bcomsecure ser

ויקיליקס קובע מדיניות אנרכיסטית באינטרנט – האומנם?


סודות צבאיים נחשפים
אוצר עצום של מסמכים שפורסמו ב 28/11/10 על ידי WikiLeaks אתר ההדלפות החדשותי הפועל באופן מחתרתי ברשת האינטרנט וכבר יצר בעיות דיפלומטיות עם ממשלות בעבר.
יצר בזז תקשורתי הסוחף מאות אתרי חדשות בעולם.
הכול נשמע כמו משהו מתוך רומן מרגלים החושף את הנתונים הסודיים ביותר הפועלים כיום מאחורי וילון הדיפלומטיה שאמור להיות מוגן ברמה גבוהה מאוד.

כוונות בעל האתר וויקיליקס בסופו של תהליך,  הוא לשחרר יותר מ -250,000 מסמכים, חלקם בעלי מסרים סודיים אשר יגרמו למבוכה בין מנהיגים זרים וממשל ארה"ב .
חלק מן המסמכים המרתקים ביותר הם על איראן, התיאורים חושפים מידע רגיש ואפילו מעורר עניין מעמיק על הסכנות והיכולות של המשטר הדתי קיצוני במדינה זו.

פרסום המידע – מורכיה או אנרכיה

בכל המסמכים מצויים שדרים פרטיים של דיפלומטים שחלקם כבר נחשפו בידי רשתות מדיה גדולות כדוגמת: הניו יורק טיימס,, The Guardian"לה מונד" בצפיה לקראת פרסום מלא מאתר WikiLeaks הורידו מומחים להתקפה את האתר מהאינטרנט ייתכן שתוך שימוש בתקיפות DDoS, מונרכיה או אנרכיה – רק אתם תשפטו.

פרטיות מידע בעולם הדיגיטלי

השאלה שעולה מכל הפרשה הזו: האם ניתן בעידן הדיגיטלי להגן על מידע?

ובכן זו שאלה של מדיניות אבטחה, רצון לאבטח, ואכיפה דיגיטלית ופיזית.
אין כיום אפשרות להפריד בין אבטחה פיזית לבין אבטחה דיגיטלית ורצוי להבין כי אין זה מתקיים ללא ההיבט המקביל, כמו יישות מקבילה מעולם אחר, כך יש להתייחס למנטרה זו.

הערכת סיכונים וקביעת מדיניות

חייב כל ממשל, ארגון צבעי או בטחוני, כמו גם ארגונים מסחריים ופרטיים לקיים הערכת סיכונים פנימית ולקבוע מדיניות אבטחה מוסדרת.
BcomSecure מציעה לכם קבלת סיוע ועזרה בהבנת הבעיות הקיימות, בניתוח הבעיות על ידי מומחים פיזיים ודיגיטלים. סיוע בבניית סקרי סיכונים ארגוניים ותוכניות אבטחה שיש להשתית על הארגון.

מהרו והרשמו היום להזמנת יועץ.

ציטוט מטוויטר של ויקיליקס: