bcomsecure ser

BComSecure Cyber forensic lab's


4english Version
אנו בביקום סקיור בסיוע היועצים המומחים שלנו הקמנו מעבדה משפטית מקצועית לבחינה וסיוע של סוגיות עבירות בהן מעורבים מחשבים או אמצעים דיגיטליים.
למעבדה צרפנו אמצעים נייידים שיסייעו בתפיסות ראיות מזירות אירועים בשטח.
הלוגיקה שלנו מאחורי תפיסת הזיהוי הפלילי היא שעמדה לנגד עיננו בבנית המעבדה אשר בשנתיים האחרונות לקיומה, סייעה רבות לבתי משפט בארץ, עורכי דין ולקוחות פרטיים.

תכונות המעבדה המשפטית פורנזית שלנו, בתחום הדיגיטל - הינם:
זיהוי פלילי (מז"פ - מעבדה לזיהוי פלילי, באנגלית: Cyber Forensic ו- Digital /mobile Forensics)
מעבדה פורנזית - מעבדה למציאה וניתוח ראיות וקביעת ממצאים
מעבדה משפטית - מתן סיוע למערכת המשפט בפתירת פשעים, תוך שימוש בשיטות מדעיות מתחומים רבים.

כמו בכל מדינה מודרנית, בה נדרש מהגופים הממלכתיים לקבל סיוע מגורמים אזרחים המתמודדים עם מגוון רחב של אירועים ומקרים ולהם ידע נלמד עצום, גם אנו ב BComSecure forensic lab's מנהלים שירותי מעבדה אזרחית מקצועית, ומעניקים ירוץ פתוח לסיוע לבתי משפט, שירות מומחים ומומחי מחשב, לרשויות אכיפה ולפעילויות משפטיות אזרחיות ומסחריות.
BComSecure Forensic Labs
למעבדה מגוון הגדרות המסייעות לה בסיפוק המוניטין שלה ובהסבר על אופי פעילותה, והם:
מעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) דיגיטלי
מעבדה פורנזית משפטית לתחום הסייבר והדיגיטל.

שירותי המעבדה
בחינה מדעית טכנולוגית של ראיות בשיטות פורנזיות מוסמכות לשם הפקת מוצגים לבתי משפט
הכנת חוות דעת מומחה המסתמכת על תהליכי בדיקה קפדניים המבוססים על שיטות עבודה בינלאומיים לשם הגשתן לבתי המשפט
הפקת מידע יעיל והעברתו למחלקת החקירות לשימוש מודיעיני מזירות אירועים דיגיטלים ואחרים כדי למנו ולסכל פשעים אחרים בקרב לקוחות החברה.

תפקידה של המעבדה לקבוע לאחר איתור ראיות שנמצאו בזירת אירוע בשל פשיעת מחשב, לבחון אם ניתן לקשור בין הראיות לבין חשוד בביצוע עבירה, או לאתר חשוד על בסיס דפוסי התנהגות דיגיטליים.

עובדי המעבדה הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע מגוון ושונה מבין האחד לשני, המחנה המשותף לכולם הוא כושר הבחנה גבוהה להם הם נדרשים. אנשי המעבדה אינם עובדים בזירת הפשע כי אם רק במעבדה לצורך שמירה על אובייקטיביות וכן התמקצעות גבוהה. אם זאת אנשי המעבדה המשפטית דיגיטלית, נקראים לא פעם לצאת מהמעבדה ולהעיד תכופות בבתי משפט, בנושאים הנוגעים לאופן ניתוח הראיות וקביעת המסקנות שנעשו.

כמספרן הרב של שיטות הפשיעה, כך מספרם הרב של תחומי ההתמקצעות הפתוחים בפני אנשי המעבדה לחקור ולהתמחות בהם. זיהוי עברות מחשב בשרתים, מחשבים ניידים, טלפונים סלולרים ואחרים מובילים את החוקר במעבדה להתמודד עם עבירות מתחום הקניין הרוחני, פריצות למייל וכד', ועד הטרדות באינטרנט, הונאות, הפצת תכנים לא חוקיים, פשע סמים, פדופיליה ורצח.

המעבדה הפורנזית פורצת מגבולות בתי המשפט ומציעה גם לעסקים שורה של שירותים בהם מתן סיוע משפטי פלילי וגם בתחום המשפט האזרחי והמסחרי.
במעבדת ביקום סקיור מעבדות פורנזיות אנו מפעילים שיטות מדעיות וטכנולוגיות לטיפול במוצגים וראיות מזירות עבירה או תפיסה של מייצגים מעולם הסייבר.

תהליכי בקרה ולמידה

אנו ב BcomSecure מצויים בתהליך שיפור מתמיד.
כדי לנהל בקרות יומיומיות על עשרות תיקים, תוך השגת המטרות והיעדים, התחלנו בהטמעה של רגולציות בינלאומיות שיוכלו לסייע לנו בבקרה ושמירה על המידע הקיים בארגון, מידע אשר מסייע לנו בניתוח ופענוח של ראיות מזירות האירוע הוירטואליות או מעולם הדיגיטל.
Mobile Digital Lab
לחץ להגדלה

פעילות המעבדה

סיוע וייעוץ למשטרה, בשירות בתי משפט שלום ואח'
בתיקי הונאה, אישות, רצח, פדופיליה, קניין רוחני ואחרות.
בתיקים בינלאומיים בתחום זכויות היוצרים.